Treklife

Treklife

ASIAKAS: Saariselän Keskusvaraamo
PALVELUT: PeeäM – Palvelumuotoilu

Tarve

Sitouttaa uusilla palveluilla ja sisällöillä Pohjois-Lapin matkailijoita Saariselän Keskusvaraamon verkkopalveluihin sekä lisätä some-näkyvyyttä nuoremmassa asiakassegmentissä.

Mistä ajatus lähti?

Saariselän  uusi palvelukonsepti oli suunnattu diginatiiveille outdoor-ihmisille, jonka vuoksi lanseerauksessa hyödynnettiin laaja-alaisesti kohderyhmän päivittäin kuluttamia some-kanavia sekä verkkosisältöjä.

Ratkaisu

Lapin matkailijoita ja ulkoilijoita palvelevan Saariselkä Treklife -elämyskonseptin luominen. Konsepti lanseerattiin sisältömarkkinointia, vaikuttajamarkkinointia ja digitaalisia kanavia hyödyntäen.

Tulokset

Lanseerauskampanjalla myynnin osuus verkossa kasvoi 30 %:sta 43 %:n ja asiakkaan keskiostos verkossa kasvoi 10 %, pääosin ohjelmapalvelujen myyntikasvun myötä.

PEEÄM - PALVELUMUOTOILU

Muotoile ja jalosta palvelusi myyntikuntoon.



Kohdistus


Konseptointi


Kaupallistaminen
Design & Sisältö
VERKKOPALVELUT – verkkosivut
Brändikuvat
Lanseeraus
Some-video
Asiakkaan suusta

”Ajatus tarjoaa liiketoiminnallisesti kannattavaa ja saumatonta yhteistyötä sekä hyvän kokonaisvaltaisen näkemyksen markkinoinnista sekä asiakasymmärryksen tärkeydestä. Tämä on Saariselän Keskusvaraamon myynnillisen menestyksen A ja O.”

Jouni Kanerva

toimitusjohtaja | Saariselän Keskusvaraamo

TÖITÄMME

Tutustu aikaisempiin töihimme ja aloita
kanssamme uusi projekti.