Inergia

Inergia

ASIAKAS: Inergia Oy
PALVELUT: BrändiTeho | Verkkopalvelut | Design&Sisältö

Tarve

Uudistaa ja vahvistaa Pohjois-Lapin energiatalon omaa brändi-identiteettiä sekä luoda käyttäjälähtöiset ja palvelevammat verkkopalvelut nykyisille sekä uusille asiakkaille.

Mistä ajatus lähti?

Yrityksen liiketoimintasuunnitelman pohjalta määriteltiin asiakaslähtöiset viestintäsisällöt ja pääpalvelulupaukset arvoineen. Brändi selkeytys alkoi yrityksen erillisten palveluiden muotoilusta yhden selkeän pääbrändin alle. Sähkönsiirto, kaukolämpö ja vesihuolto toteuttaisivat uudistukseen jälkeen kaikki Inergia uutta brändiä. Pääasiakaslupaus ”Pidämme huolen” syntyi asiakasodotusten pohjalta.

Ratkaisu

BrändiTeholla luotiin viestintää konkreettinen brändistrategia sekä erilaistava idea markkinointiviestintään. Kaikki brändi-ilmentymät koottiin yrityksen omaan brändikäsikirjaan. Lisäksi muotoiltiin uusi ja brändiä tukeva Hippu-kaukolämpöpalvelu.  Brändistrategian myötä syntyivät myös verkkopalvelut ja brändikuvat.

Design & Sisältö
VERKKOPALVELUT – verkkosivut
Brändikuvat
Printti

Asiakkaan suusta

”Ajatus teki loistavaa työtä Hippu-kaukolämmön muotoilemisessa ja kaupallistamisessa sekä sen lanseerauksessa ja markkinoinnissa! Tämä sekä uusi asiakaslähtöinen brändimme tarjosi selkeän uudistuksen suunnan myös asiakaspalvelumme kannalta tärkeille verkkopalveluille. Sujuvaa ja erittäin ammattimaista palvelua.“

Timo Jokinen

toimitusjohtaja | Inergia Oy

TÖITÄMME

Tutustu aikaisempiin töihimme ja aloita
kanssamme uusi projekti.