Brillet

Optiikkaliike
Brillet

ASIAKAS: Optiikkaliike Brillet
PALVELUT: BrändiTeho

Tarve

Kilpailijoista erottuva brändi-identiteetti sekä kiteytettävien erilaistamistekijöiden ja palveluominaisuuksien kaupallistaminen.

Mistä ajatus lähti?

Asiakaskuuntelussa vahvistui, että Brillet oli optikkoliike yksilöllistä palvelua arvostavalle kuluttajalle, joka ei halunnut samojen kehyksien kävelevän vastaan kaupungilla.

Ratkaisu

BrändiTeholla uudistettu brändistrategia ja erilaistamisidean työstäminen sekä markkinointiviestinnän toimintasuunnitelma. Myös Brilletin näöntarkastus sekä muut palveluominaisuudet muotoiltiin uudestaan.

Tulokset

Brillet kasvatti tehdyn brändityön ja aktiivisen digikampanjan myötä liikevaihtoaan yli 20 %.

BrändiTeho

Kolme vaihetta voittoon brändistrategialla.



Kilpailuedut


Brändistrategia


Erilaistava idea
Design & Sisältö
Brändikuvat
Printti

Tv-spotti
Asiakkaan suusta

”Brillet löysi Ajatuksen avulla aivan uuden suunnan ja vahvat sisällöt sen markkinointiin. Oikeat keinot löytyivät yhdessä suunnittelemalla. Uskon, että palvelumuotoilu auttaa meitä jatkossakin myymään asiakkaillemme tärkeimpiä palveluitamme paremmin. Kaikki tämä paikalliselta mainostoimistolta.”

Pasi Hiukka

omistaja | Optiikkaliike Brillet

TÖITÄMME

Tutustu aikaisempiin töihimme ja aloita
kanssamme uusi projekti.